ראשי תיקון מחשב נייד, כבר לא מסובך כמו פעם

תיקון מחשב נייד, כבר לא מסובך כמו פעם

מחשב נייד הפך להיות כלי עבודה שנמצא בכל בית. אם בעבר היחסית לא רחוד היו מחשבים ניידים נחלת העמידים / עשירים הרי שכיום לכל ילד יש מחשב ול 60 אחוז מהבתים יש מחשב נייד אחד לפחות בבית. למחשבים ניידים יש יתרונות וחסרונות כאשר לרוב היתרונות גוברים על החסרונות. אם ננסה להשוות בין מחשב נייח אל מחשב נייד הרי שהנייח מגושם, מסורבל ותופס מקום, הנייד קל נוח וניתן להעבירו ממקום למקום ללא סיבוך מיותר. מחשבים ניידים כיום בעלי יכולות מעולים המאפשרים לבצע משימות רבות שאף מחשב נייח לא היה מתבייש בהם. חשוב לדעת כי ממש כמו מחשבים נייחים נדרש גם תיקון מחשב נייד וההבדל הוא שרוב התיקונים מחחיבים מעבדת מחשבים שיש לה ידע ומקצועיות בתחום תיקוני מחשבים ניידים. חשוב להגיע אל מעבדת מחשבים שיש לה ידע ומקצועיות בתחום על מנת שביצוע תיקון מחשב נייד יתבצע במקצועיות ומיומנות.

 

איך נדע איזו מעבדה טובה לביצוע תיקון מחשב נייד

יש לא מעט מעבדות מחשבים חלקן מתמחות בביצוע תיקון מחשבים נייחים ואחרות מתמחות בביצוע תיקון מחשב נייד. חשוב להבחין בין המעבדות השונות על מנת שנוכל להבטיח שנקבל שירות מקצועי למחשב שלנו. לא אחת מעבדות שירות מומחיות למחשבים נייחים מנסות לתקן מחשבים ניידים אך גורמים לנזק רב יותר, לכן רגע לפני שאתם משאירים מחשב נייד לתיקון במעבדה שאלו את השאלה המתבקשת: האם יש ניסיון וידע בביצוע תיקון מחשב נייד? אם אין או שיש לכם ספק אל תהססו לעצור ולקחת את הנייד שלכם אל מעבדה אחרת מומחית. כאמור יש כמה סוגים של מעבדות שירות ואתם חייבים לוודא כי את הנייד שלכם תתקנו אצל מומחים ולא פחות. הסיבה לכך ברורה, מחשב נייד הינו עדין יותר ויש צורך להבין ולהכיר את הדרך לפירוקו או להחלפת חלקים תקולים בו, כאן בא לידי ביטי ההבדל בין נייד לנייח, במחשב נייח יש גודל פיזי גדול יותר לחלקים, בתוך המארז יש יותר מקום לבצע תיקון או טיפול, לעומת מחשב נייד שהכל דחוס וקומפקטי.

 

טיפים לפני שליחת מחשב נייד לטיפול

רגע לפני שאתם ממהרים לשלוח למעבדה על מנת לבצע תיקון מחשב נייד ריכזנו כמה טיפים שיעזרו לכם להימנע מבעיות בעתיד הראשון הוא נושא התיעוד, רישמו במפורט מה הבעיה, מה ההשלכות שלה ותארו במפורט מ הקורה, הסיבה שבמעבדה לא יגידו שלא מצאו בעיה או לחילופין יאמר שהתופעה שטענתם קרתה אחר כך. אל תשלחו ציוד ואביזרים נלווים, לא צריך, שילחו רק את המחשב הנייד ואת המטען שלו, גם את הסוללה במידה והיא נתיקה. לגבי גיבויים אין מה לומר יותר מדי, בצעו אותם! אל תתעצלו, בצעו גיבוי לתמונות, לקבצים ולכל חומר אחר שחשוב לכם. אין צורך לגבות תוכנות כי אותם מתקינים מחדש. לאחר ששלחתם את הנייד למעבדה התקשרו ותאמו ציפיות, בררו עלויות ובקשו לקבל הצעת מחיר לפני תיקון, כך לא תופתעו במידה והעלות גבוהה מדי לכיסכם. בתום העבודות בדקו היטב שהכל לשביעות רצונכם, עשו זאת ליד איש המעבדה על מנת ששניכם תראו יחד מה מתרחש ושתוכלו להציג בעיות נוספות במידה ויש.