ראשי תיקון כפתור הבית באייפון

תיקון כפתור הבית באייפון

ללא ספק אייפון נחשב למותג המוביל בתחום הטלפונים החכמים, הסמארטפונים המיוצרים מבית אפל. אולם כמו כל מוצר טכנולוגי אחר גם לאייפון יש תקלה יחסית נפוצה שמונעת מאיתנו שימוש תקין במכשיר והיא שכפתור הבית מפסיק לעבוד. עד ליציאת דגם אייפון איקס בכל מכשירי אייפון היה כפתור בית מרכזי, הדגמים בהם נפוצה תקלת כפתור בית לא עובד הם:

אייפון 5S, אייפון 6, אייפון 7, אייפון 7 פלוס, אייפון 8, אייפון 8 פלוס.

יש סיבות רבות שגורמות לכפתור הבית באייפון להתקלקל או לא לתפקד כפי שאנו מצפים ממנו, ומה שיתבקש מכם הוא להגיע אל מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון על מנת לבצע החלפה או תיקון של כפתור הבית באייפון. כפי שאנו יודעים כפתור הבית הינו הרכיב בעל השימוש התדיר ביותר ועל כן הוא זה שנשחק הכי מהר. כפתור בית באייפון משמש אותנו לביצוע כמעט כל המשימות החל ממענה לשיחה, גלישה ברשת, צילום ועוד. אמנם ניתן להגדיר כפתור וירטואלי שיחליף אותו אולם זה אינו פתרון נוח כי הכפתור הצף תמיד מפריע ותמיד צריך להזיז אותו מצד לצד. יש סיבות רבות לתקלה בכפתור הבית באייפון ואם אתם תושבי אזור המרכז אז כדאי שתגיעו אל מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון מקצועית שתטפל לכם בתקלה.

איך מבצעים תיקון כפתור הבית באייפון?

סדרת מכשירי אייפון עד לדגמי אייפון 8 וגם אייפון 8 פלוס מכילים את כפתור הבית השימושי, מסדרת X ואילך הכפתור הפך להיות כפתור חישה כמו במכשירי הגלקסי 8, 9, 10 וכו'. כאמור יש סיבות רבות הגורמות לכפתור הבית לא לתפקד כראוי והדרך לטפל בהן מתחלקת ל 2 אפשרויות עיקריות, הראשונה שתטפלו בעצמכם, השניה להגיע אל מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון למשל יש מעבדות מקצועיות וטובות מאוד. תקלת התפקוד של הכפתור יכולה לנבוע ממספר סיבות:

בלאי טבעי – כפי שציינו כפתור בית באייפון הינו השימושי ביותר ולכם הבלאי שלו גבוה יותר, השחיקה גורמת ללחצן להפסיק לתפקד.

נוזלים – חדירת נוזלים בדרך כלל יוצרת קורוזיה, לעיתים אלו מים ישירים ולעיתים לחות, הקורוזיה פוגעת בכפתור בית באייפון ומונעת ממנו לעבוד.

לכלוך – לכלוך, אבק, וחלקיקים קטנים יכולים להיווצר או לחדור אל אזור המגען ולמנוע ממנו לעבוד.

תוכנה – עדכון תוכנה שגוי או אפליקציה מסוימת עלולה לגרום לכפתור הבית לא לעבוד ולבצע את הפעולות הנדרשות ממנו.

איך מתקנים כפתור בית באייפון?

ראשית דבר חשוב לציין כי כפתור הבית הינו חלק בלתי נפרד מלוח האם והחלפתו ניתנת לביצוע אך ורק במעבדות אפל של היבואנים הרשמיים אולם אם אתם רוצים לדלג על המעבדה הראשית ולתקן במעבדה המקומית הרי שתצטרכו לוותר על קורא טביעת האצבע שנמצא בכפתור הבית ולהסתפק בכפתור רגיל. בכל מקרה בעיות בכפתור בית מחייבות הגעה אל מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון המבטיחה לכם בדיקה מקיפה ואיתור המקור לתקלה ביעיליות ומקצועיות  אולם לא תמיד צריך למהר אל המעבדה, יש פעולות שתוכלו לעשות בעצמכם קודם כגון שחזור הגדרות יצרן או עדכון תוכנה, לרוב אלו יפתרו לכם את הבעיה. אולם אם בכל זאת לא הצלחתם תצטרכו להגיע אל מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון על מנת שיחליפו לכם את הכפתור או יטפלו בנזקי קורוזיה במידה והם קיימים. חשוב לדעת כי החלפת כפתור בית באייפון מחייבת מקצועיות ושימוש בחלקי חילוף מקוריים ההמלצה להגיע אל מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון על מנת לטפל בכפתור התקול שלכם. מומלץ שתוודאו קודם התיקון אם המעבדה מגבה לכם את החומר על המכשיר ואם החלפים שלה באמת מקוריים.