ראשי מעבדת מק לתיקון מחשבי אפל

מעבדת מק לתיקון מחשבי אפל

תיקון מחשבים אינה דבר שיש להקל בה ראש, במיוחד כאשר הטכנולוגיה אינה מפסיקה להתפתח ולהתקדם ללא הרף. באופן כללי עולם המחשבים מתחלק ל 3 קבוצות עיקריות, מחשבי PC מבוססי מערכת הפעלה של מיקרוסופט – חלונות, מחשבי PC מבוססי מערכת הפעלה של יוניקס – לינוקס והאחרונים חביבים הם מחשבי המק מתוצרת חברת אפל, אלו מחשבים מבוססי מערכת הפעלה ייחודית של אפל – MACOS. הטיפול במחשבים אלו מחייב מעבדת שירות  עם טכנאי מחשבים מיומנים ככל האפשר על מנת להקטין את זמן הטיפול ולהגדיל את האיכות שלו. מעבדות המחשבים הנפוצות ביותר הם מעבדות לתיקוני מחשבי PC כמעט כל טכנאי מחשבים יודע ומבין כיצד לטפל בבעיות חומרה או תוכנה במחשבים אלו אולם כאשר מדובר על מחשב מתוצרת אפל, כגון מקינטוש או בשמו "מק" אנחנו צריכים להיות זהירים מאוד בבחירת מעבדת מק שתיתן לנו שירות וזאת מכיוון שמחשב מק אינו מחשב רגיל הן מבחינת היכולת והביצועים שלו אך גם בגלל שהוא נפוץ הרבה פחות ולכן טכנאי של מעבדת מק מחייב ניסיון, ידע ומקצועיות ייעודית, אחרת מובטחות לכם תקלות ובעיות.

למה אסור להתפשר על מעבדת מק?

כפי שכבר ציינו אפל בכלל ומחשבי מק בפרט מחייבים בעלי ידע ומקצועיות לטיפול בהם. מעבדת מק חייבת להכיר ולהבין את כל המערכות של אפל קל וחומר כיצד לתת מענה לתקלות חומרה ותוכנה כאחד. מעבדת מק מחויבת ללקוחותיה הנחשבים ללקוחות פרימיום. אמנם יש דעה שמחשבי אפל לעולם לא מתקלקלים או שלפחות אחוז התקלות שלהם נמוך ביותר אולם בפועל מחשבים הם מחשבים, לכולם יש את אותם רכיבי בסיס שמתקלקלים אחת לתקופה בגלל בלאי, התיישנות או תקלה אחרת אך להבדיל ממחשבי PC מעבדת מק חייבת להתמצא ברכיבים השונים ולהשתמש בחלקי חילוף המתאימים לסוג ואופי התקלה. לכן כאשר אתם צריכים תיקון למחשבי מק חשוב שתוודאו אם מעבדת מק שאתם מגיעים אליה מכירה, יודעת ומסוגלת לתת לכם מענה לא פחות ממקצועי. חשוב להבין כי בסופו של יום מחשבי מק הם מחשבים לכל דבר וכמו שיש מוסכים שונים לרכבים מדגמים שונים גם כאן תצטרכו לאתר את מעבדת השירות למקינטוש שתתן לכם את המענה הטוב ביותר.

עד כמה מומלץ להגיע אל מעבדת מק מקצועית

לכל סוג של מעבדת מחשבים יש ייחודיות משלה, אולם כפי שהבנתם מקינטוש אינו מוצר רגיל ויש צורך במקצוענים אמיתיים. מה גם שאם יש לכם מעבדת שירות קרובה לביתכם שיש לה יכולת ואפשרות לתקן מחשב מק במקצועיות הרי שתרוויחו פעמיים, פעם אחת קירה לביתכם ופעם שניה שירות מהיר ומיידי ללא צורך בשליחה, סחיבה, וחיפוש של מעבדות מרוחקות. מעבר לכך סביר להניח כי מעבדת מק מטפלת בכל סוגי המחשבים בין אם אלו מחשבים שולחניים, לפטופים ועוד ללא קשר למקור המחשב (נרכש בארץ או בחו"ל). יתרון נוסף של מעבדת מק מקומית היא הרצון לתת מענה מקצועי באמת ולא רק "החלפת חלקים" כמו שבדרך כלל קורה.