ראשי מסך מקבוק שבור – אמצעי מניעה ושמירה על המסך

מסך מקבוק שבור – אמצעי מניעה ושמירה על המסך

מחשבי מקבוק נחשבים לאמינים ביותר כיום והנחשבים מבין כל הניידים. התמורה שאתם מקבים ביחס לעלות הגבוהה ללא ספק משתלמת ובאה לידי ביטוי באופנים רבים, החל מהעמידות והתאימות לכל דבר שתרצו, איכות ביצוע ללא פשרות, כח עבודה שקשה להתחרות בו וללא ספן האמינות של מחשבי מקבוק מהווה אבן שואבת לכל החברות המתחרות. באופן כללי ניתן לחלק את עולם המחשבים ל 2 קבוצות עיקריות:

מחשבים ניידים – מחשב נייד כשמו כן הוא, ניתן לנייד אותו בקלות ממקום למקום, אפשר לקחת אותו בתיק לכל מקום שרק תרצו. מחשב זה מיועד לאנשים שעובדים במקומות עבודה המצריכים ניידות כגון אנשי מכירות, או סטודנטים שצריכים את המחשב למכללה, תלמידים, מורים ולכל אחד שצריך  את המחשב איתו במקומות שונים. נוסף על היתרונות הרבים יש גם כמה חסרונות למחשבים ניידים ואפילו אם הם מחברת אפל, כלומר מחשבי מקבוק. החסרונות הבולטים הם הצורך התמידי בסוללה, מגבלת שדרוג למחשב, נזקים הנגרמים לאו בשל בלאי והנפוץ שבהם הוא שבירת מסך. אחת התקלות הנפוצות היא שבירת המסך, השבר יכול להיגרם על ידי נפילה, מכה או אפילו שכיחת עט על המקלדת בעת סגירת המסך. תיקון מסך מקבוק שנשבר מחייב הגעה אל מעבדת שירות מקצועית ומיומנת.

מחשבים נייחים – הקבוצה השניה היא המחשבים שנמצאים באופן קבוע במקום אחד, אמנם אין הם ניידים אך ללא ספק ניתנים לשדרוג כמעט ללא גבול. סיכויי התקלות אמנם גבוה יותר שנובע מתאימות ברכיבים המשודרגים אך הסיכוי שמחשב נייח יפול או שהמסך המחובר אליו ישבר עקב נפילה הם קלושים ביותר.

3 טיפים לשמירה על מסך מקבוק שלם

כאמור מחשבים ניידים של חברת אפל, מחשב מקבוק נחשבים מאוד מבין יתר המתחרים אך ללא ספק שברים ותקלות שאינן קשורות באופן ישיר לפעילות המחשב דומות אצל כולם,(כמו שבר במסך) מחשב שנופל ישבר בין אם הוא מקבוק או חברה מתחרה אחרת. ואם כבר נשבר המסך, תיקון מסך מקבוק מחייב בעלי מקצוע מיומנים שיחליפו אותו. ריכזנו 3 טיפים שימנעו מכם צורך של תיקון מסך מקבוק:

טיפ 1 – סביבת עבודה: על מנת למנוע נפילות. אל תשימו במקום בו המחשב יושב על קצה השולחן או במקום לא יציב. לא אחת אתם מותחים את כבל הטעינה ויוצרים מכשול. גם נפילה מהשולחן לרצפה עלולה להביא אתכם למעבדת תיקונים לצורך תיקון מסך מקבוק שבור. 

טיפ 2 – תופעה שכיחה נוספת היא שאנו נוטים להניח עט על המקלדת ושוכחים להסיר אותו  לפני שאתם סוגרים את המחשב וודאו שאין שום דבר מתחת למסך. אחרת בעת סגירת המסך אתם תנפצו אותו.

טיפ 3 – מכירים את האימרה "קפה על השולחן זה קפה על השולחן? אז חוק מרפי אומר שאם תשימו כוס עם נוזל ליד מחשב נייד סביר להניח שהיא תישפך, אחת מהתקלות הנפוצות בניידים זה נוזלים שנשפחו וללא ספק תגרמו נזק שיצריך תיקון מסך מקבוק במעבדת שירות.

למה צריך לבצע תיקון מסך מקבוק במעבדה מקצועית?

תיקון מסך מקבוק הוא תיקון שמחייב ידע וניסיון, אם תלכו למעבדה לא מקצועית סביר להניח כי יגרם לכם נזק גדול יותר או שהתיקון לא יהיה איכותי, אם יש לכם תקלה או שבר אז סביר להניח כי תיקון מסך מקבוק עדיף מאשר קניית מחשב חדש לא רק בגלל המחיר המשתלם אלא בגלל שהחלפת מחשב כרוכה בעוד הרבה דברים מסביב כמו העברת חומרים, התקנת תוכנות ועוד.