ראשי מחשב נייד מומלץ, קווים לדמותו

מחשב נייד מומלץ, קווים לדמותו

היום כולם כבר יודעים מחשב PC הוא OUT, מחשב נייד הוא IN. מחשבים ניידים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, יש מגוון עצום של דגמים, גדלים, תכונות של מחשבים ניידים ואנחנו טובעים בכל המפרטים השונים. השאלה היא מי מהם נחשב מחשב נייד מומלץ? ועד כמה באמת הוא ישרת אותנו. על מנת לדעת איזה מחשב נייד מומלץ ריכזנו עבורכם 7 נושאים שבעזרתם תוכלו לבחור את המחשב המתאים לכם ביותר.

המדריך לבחירת  מחשב נייד מומלץ

כפי שרבים מבינים כבר להסתובב עם מחשב נייד בתיק הרבה יותר נוח ויעיל, כיום המחשבים הניידים נותנים מענה מושלם עד כדי כך שמעדיפים לוותר על המחשב הביתי הסטנדרטי. אולם בחירת מחשב נייד יכולה להיות מבלבלת ועל כן ריכזנו עבורכם מדריך בן 6 סעיפים שיקל עליכם בבחירת מחשב נייד מומלץ:

הגדרת צרכים

רגע לפני שאתם יוצאים אל סבך המפרטים והמותגים של מחשבים ניידים עליכם להבין מה בעצם אתם צריכים, מה דרישות שלכם ומה הייעוד של המחשב הנייד. ככל שתגדירו בצורה טובה יותר את הצרכים שלכם כך הבחירה של המחשב הנייד תהיה נכונה ומדויקת יותר. למעשה הגדרת הצרכים תכתיב לכם מה תהיה הטכנולוגיה, אילו חיבורים, מה המשקל וכדומה.

דרישות טכנולוגיה 

הטכנולוגיה כוללת מגוון פרטים כאשר אלו יהיו מושפעים ישירות מהצרכים שלכם, למשל אם אתם מתכוונים להשתמש במחשב לטובת גלישה באינטרנט או כתיבת טקסטים, הכוונ השהשימוש הוא בסיסי הרי שתצטרכו מחשב שאינו חזק במיוחד לעומת אם אתם מתכוונים לבצע פעולות גרפיות הרי שהמחשב יהיה צריך להיות עם מעבד חזק יותר, יותר זיכרון וכדומה.

סוג החיבורים

לרוב המחשבים יש את אותם חיבורים אולם כאשר אתם ניגשים לרכישת מחשב חדש כדאי שתתכננו מראש את האביזרים שאתם עומדים לחבר על מנת שהמחשב החדש יוכל להכיל מספיק חיבורים עבורם.

עיצוב ומשקל

אם אתם מרבים בנסיעות והמחשב משמש אתכם למצגות יתכן שתעדיפו מחשב קל יותר, המשקל הינו ביחס ישר לגודל הנייד, גודל המסך וקיבול הסוללה, ככל שהמסך גדול יותר ו / או הסוללה בעלת זמן עבודה גדול יותר המחשב יהיה כבד יותר. בבואכם לבחור מחשב נייד בידקו את המשקל ואיך אתם מסתדרים איתו.

זמן עבודה

כפי שציינו זמן העבודה נקבע על ידי הסוללה והקיבול שלה, אמנם תוכלו להמשיך ולעבוד כאשר אתם מחוברים לחשמל אך זה יבוא על חשבון הניידות. יחד עם זאת ככל שהסוללה בעלת קיבול גדול יותר היא תהיה כבדה יותר. בבחירת מחשב נייד מומלץ ללא ספק למשקל יש משקל רב בהחלטה.

עמידות

מחשב נייד אינו כמו מחשב שולחני, השולחני נמצא במקומו ואינו חשוף לפגיעות, אך מחשב נייד נמצא בדרך כלל בתנועה והסיכוי לשבר או נזק גדול יותר. לכן כאשר בוחרים מחשב נייד יש לקחת בחשבון מה אופי השימוש בו מבחינת התנועה, אם אתם נמצאים כל הזמן בדרכים ומרבים להשתמש בנייד לצורכי מצגות יש לבחור נייד עם הגנות כגון בולמי זעזועים, שלדה מחוזקת, עמידות בנוזלים ועוד. 

לסיכום בחירת מחשב נייד מומלץ

תמיד תקפידו על הגדרת הצרכים שלכם, אל תתפתו לרכוש טכנולוגיה ותוספות שלא ישמשו אתכם, אתם תגלו שמחשב נייד יכול לעלות סכום לא מבוטל אם יהיו בו כל מיני שכלולים שלא תשתמשו בהם, הגדרה נכונה תחסוך לכם בהוצאה.