ראשי כל ההבדלים בין מעבדות אפל למעבדות פרטיות

כל ההבדלים בין מעבדות אפל למעבדות פרטיות

אפל כבר שנים מכתיבה את קדמת הטכנולוגיה כמעט בכל הערוצים, החל מהמחשבים העוצמתיים שלה ועד לאביזרים נלווים כגון רמקולים, אוזניות וכדומה. מניפת המוצרים הגדולה של מוצרי אפל כוללת את מחשבי המקינטוש השולחניים, מקבוק בקבוצת הניידים, ואיימק בקטגוריית הכל כלול. אולם לא רק במחשבים יש לאפל דריסת רגל ועל כן נדרש לאתר מעבדה אפל ראשון לציון מכיוון שמעבר למחשבים גם בכל הקשור לתחום הסלולאר והציוד ההיקפי הנלווה אליו אלו כמובן האייפונים.

ההבדלים בין מעבדה מורשית אפל למעבדת אלקטרוניקה

יש לא מעט הבדלים בין מעבדות תיקון ראשיות ורשמיות של מותג קל וחומר כאשר מדובר על מוצרי אפל ומקינטוש.  ההבדלים בדומה לכל מעבדה מורשית של מותגים באים לידי ביטוי כאשר המכשיר בתקופת האחריות ויש לו נזק שאינו נגרם על ידי שבר, נפילה, מים וכדומה אלא נזק עקב בלאי או תקלה בפס ייצור, כאן באים לידי ביטוי היתרונות של של מעבדה הנותנת שירות למוצריה, יחד עם זאת כאשר פגה האחריות לרוב עלויות התיקון גבוהות מאוד ועליכם לאתר חלופה למשל מעבדה אפל ראשון לציון שתהיה מקצועית ועם יכולת לתת מענה לתקלות השונות של מוצרי אפל ובכלל למותגים שונים. מבין התקלות הנפוצות שמטופלות על ידי מעבדה אפל ראשון לציון נכללים החלפת מסכים שבורים, החלפת לוחות, שדרוגי תוכנה ושירות לציוד היקפי. זו רשימת התקלות ( חלקית ) שנכללת תחת שירותי מעבדת היבואן וכלולה בתחת האחריות ( גם כאן יש סייגים בהתאם לסוג ואופי התקלה):

סוללה לא נטענת – לא אחת הסוללה מפסיקה להיטען או שאינה טעונה מספיק ומחזיקה זמן עבודה קצר, לרוב זו תהיה בעיית חומרה הקשורה למעגל הטעינה, ספק הכח או לסוללה עצמה. במידה ואין נזק חיצוני אחר סביר להניח שטיפול בבעיית טעינה תהיה במסגרת האחריות.

בהירות מסך – מסכי המחשבים משתכללים כל הזמן אולם כאשר יש להם בעיית הארה שלא נגרמה עקב שבר או נזק משתמש סביר להניח שהמסך יוחלף במסגרת האחריות.

בעיות תוכנה – אפל ידועה במערכת ההפעלה הסגורה שלה ושומרת עליה בקנאות אולם לעיתים גרסת תוכנה כזו או אחרת גורמת למחשב או למכשיר הסלולארי לעבוד לאט, לצרוך סוללה בצורה מוגברת ועוד. עדכוני תוכנה לרוב נעשים בצורה אוטומטית אולם אם תגיעו למעבדת שירות מורשית סביר להניח שיטפלו בכם ללא עלות.

בעיות דיסק קשיח -הדיסק הקשיח מכיל את כל המידע שלכם, את התמונות, המסמכים, השירים ועוד. בעיות דיסק קשיח עלולות להיגרם עקב שרשרת בעיות אחרות הנובעות נניח בעיות בלוח האם וכדומה ותיקונן יתבצע במסגרת אחריות.

מתחמם – בעיה דיי נפוצה שניתנת לתיקון במעבדה מורשית וגם מעבדה אפל ראשון לציון היא טיפול בהתחממות. הסיבות מגוונות והטיפול לרוב פשוט למדי, במעבדת אפל מורשית יתכן כי במסגרת האחריות לא תשלמו ובמעבדה פרטית העלות תהיה מינימלית.

מרעיש – רעש הינו תופע מאוד נפוצה בעיקר במחשבים נייחים ולפטופים ומקור הרעש יכול לנבוע מ 2 דברים עיקריים המאוורר או הדיסק הקשיח (במידה ומותקן לכם דיסק קשיח מכאני).

לא נדלק – בעיות הדלקה גם הן נפוצות למדי והטיפול בהם תחת אחריות יהיה רק במידה והבעיה אינה קשורה לנזק חיצוני כגון שבר, נפילה מים ועוד.

ההמלצה הגורפת להגיע אל מעבדה אפל ראשון לציון

אם אתם לא במסגרת אחריות מומלץ שתגיעו אל מעבדה אפל ראשון לציון לאחר שוידאתם כי המעבדה בעלת ידע ויכולת לתת לכם שירות למוצרי אפל.. כך תבטיחו לעצמכם שירות שבאמת יהווה פתרון ולא יגרום לכם לנזקים נוספים.