ראשי הכל על החלפת סוללה באייפון

הכל על החלפת סוללה באייפון

אפל בכלל ואייפון בפרט נחשבים למובילים בתחום המחשוב, דיגיטל וסלולר כאשר מוצר הדגל בתחום הסלולר האייפון עובר שינויים טכנולוגיים ועיצוביים ללא הרף. אחד המאפיינים של האייפונים היא העובדה שאלו מכשירים סגורים מכל הבחינות הן מבחינת התוכנה שאת מרכיבה שומרים בסודי סודות עד כדי כך שאפילו התקנת אפליקציות חייבת להיות לאחר אישור אפל והן מבחינת החומרה שהיא יחודית לאפל ולרוב חלפים וחלקים שאינם מקוריים לא רק שאינם מתאימים אלא אף יוצרים בעיות. תושבי אזור המרכז כגון ראשון לציון, חולון, בת ים והסביבה יכולים ליהנות משירות מעולה ומקצועי של תיקון המכשירים שלהם. ובמיוחד תושבי ראשון לציון. על מנת לבצע תיקון כראוי ואף להמשיך ולהנות מהאייפון שלכם אתם צריכים מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון שיש לה ידע, יכולת וניסיון בתיקון מכשירי אייפון בכלל והחלפת סוללות בפרט.

על מה שמים דגש בעת החלפת סוללה באייפון?

להבדיל מכמעט כל מכשיר סלולרי אחר שבו מפרקים את המכסה האחורי ומחליפים סוללה בכמה רגעים הרי שהחלפת סוללה באייפון היא פעולה מורכבת יותר ואתם צריכים מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון על מנת לבצע את ההחלפה כראוי. על מנת להבין קצת יותר את ההבדל בהחלפת סוללות של אייפון לאחרים ניקח נניח סמסונג גלקסי 8, במכשיר זה הסוללה היא פנימית כלומר אינה פריקה, לאחר פירוק גב המכשיר אנו חושפים את הסוללה שמחוברת על ידי כבל (FLAT) אל לוח האם של המכשיר, ניתוק והתקנה של סוללה חדשה ייקח מספר רגעים. לעומת זאת מכשירי אייפון מורכבים הפוך, כלומר הסוללה נמצאת מתחת ללוח האם דבר המקשה את הגישה ומחייב מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון מקצועית שתבצע את החלפת סוללה לאייפון. חשוב להקפיד ולהתקין סוללות מקוריות על מנת שזמן הטעינה לא יפגע ותשמרו על המכשיר שלכם לאורך זמן.

הסיבות להחלפת סוללה באייפון

יש סיבות רבות שבגללן תרצו או תצטרכו להחליף סוללה באייפון החל ממצב שבו הסוללה אינה נטענת ועד למצב בו זמן הסוללה מתקצר. אם תפנו למעבדת תיקון אייפון בראשון לציון מקצועית ובעלת ניסיון אתם מבטיחים לעצמכם שירות מהיר ויעיל ואף שימוש בחלפים מקוריים. מבין התקלות השונות הקשורות לסוללה אשר מטופלות על ידי מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון הנפוצות ביותר הן:

ריקון מהיר – כאשר אתם מוציאים את האייפון מטעינה עם 100 אחוז ולאחר כמה שעות אתם כבר על החצי ומחפשים היכן להטעין סביר להניח כי יש לכם בעיה בסוללה ותצטרכו להחליף אותה.

אי טעינה – מחוברים למטען כל הלילה ולא נטענה לכם הסוללה? יש לכן כמה סיבות או שהמטען תקול, או ששקע הטעינה במכשיר תקול או שפשוט הסוללה סיימה את חייה, על מנת שתדעו מה בדיוק קרה עליכם לפנות אל מעבדת תיקון אייפון בראשון לציון על מנת לברר מה הבעיה ולטפל בה.

התחממות – אם המכשיר שלכם מתחמם אתם צריכים להבחין מה הגורם להתחממות, לעיתים אלו יהיו אפליקציות שגוזלות זרם ויוצרות את פירוק הסוללה אולם לא אחת הבעיה היא בסוללה פגומה.  

לסיכום

אל תתפתו ללכת לחבר, אח, גיס או כל אחד אחר שיעשה עליכם ניסויים ובהחלפת הסוללה "יחסוך" עליכם מבחינת המקצועיות. הקפידו ללכת למעבדת שירות מקצועית שתתן לכם אחריות על ביצוע העבודה ותשתמש בחלקים מקוריים. תאמינו לי זה שווה כל שקל.