ראשי הכל על החלפת מסך מגע במחשב נייד

הכל על החלפת מסך מגע במחשב נייד

המחשבים הניידים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו במיוחד אם אנחנו עושקים בתחום של שיווק או מכירות ועלינו להיות בדרכים רוב הזמן. היכולות של מחשבים ניידים התפתחו לאין שיעור בשנים האחרונות וכיום ניתן לבצע כל משימה בנוחות ובקלות ישירות מהמחשב הנייד.  ואם כבר חשבנו שאין יותר מה לחדש הרי שבתקופה האחרונה אנו רואים חידוש משמעותי בסוג המסכים של המחשבים הניידים, אלו הם מסכי מגע. וכמו שיש תקלות ובעיות למסכים רגילים לא אחת נדרש לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד והסיבות לכך רבות ומגוונות שחלקן נובעות מבעיות חומרה ואחרות מבעיות תוכנה, החל משבר ועד לבעיות בלוח המחשב עצמו. לא כל אחד יודע או יכול לתת מענה לתקלות במסכים מהסיבה שיש המון דגמים ומותגים שבהם כל מסך מגע מורכב ועובד בצורה שונה, לכן בכל מקרה בו נדרשת החלפת מסך מגע למחשב נייד ההמלצה הגורפת היא לפנות למעבדה מקצועית על מנת לקבל טיפול איכותי ושלא יגרם לכם נזק רב יותר ממה שכבר יש לכם.

התשובות לשאלות נפוצות בנוגע למסך מגע במחשב נייד

כפי שציינו מסכי המחשבים הניידים איכותיים ככל שיהיו לא אחת ניזוקים, בין אם זה בגלל שבר, סדק, רטיבות ועוד כל מיני בעיות חומרה או תוכנה. חשוב לזכור כי את התיקון כדאי ומומלץ לבצע במעבדת אלקטרוניקה ומחשבים מקצועית שיש לה יכולת וידע לביצוע החלפת מסך מגע למחשב נייד. על מנת שתוכלו לאתר מעבדת שירות מקצועית ועל מנת להרחיב את הידע שלכם בכל הקשור אל החלפת מסך מגע למחשב נייד ריכזנו את השאלות הנפוצות עבורכם:

החלפת מסך מגע למחשב נייד DIY – עשה זאת בעצמך, כדאי או לא?

גם אם אתם אנשים טכניים עדיין ההמלצה הגורפת היא לא לבצע החלפת מסך מגע למחשב נייד לבד, יש לכך סיבות רבות החל מחוסר ידע של הפרטים הקטנים הידועים לטכנאי מומחה ועד לגרימת נזק בלתי הפיך למחשב הנייד שלכם. לרוב גם לא יהיו לכם הכלים המתאימים לביצוע פירוק והרכבה מוצלחת של המסך לכן העדיפו להגיע אל מעבדת מחשבים מומחית.

איך מפרקים מסך מגע | איך מחליפים מסך מגע

איך דרך אחת ויחידה לפירוק מסך מחשב נייד, כל מותג וכל דגם שונה. על מנת לפרק מסך של מחשב כזה או אחר תצטרכו להיות בקיאים בביצוע הפעולה או לפנות למעבדת שירות מקצועית, במידה ואין לכם את הידע הדרוש אנו ממליצים לא לנסות לעשות זאת לבד.

האם יש קשר בין מסך מגע למסך תצוגה?

התשובה אינה חד משמעית, לרוב מסך הנייד שהוא גם מגע מורכב מ 2 חלקים: מסך מגע (טאצ') ומסך התצוגה במרבית הדגמים המסכים מופרדים אחד מהשני ומחוברים יחד על ידי המסגרת בה הוא ממוקם אולם יש דגמים בהם 2 המסכים מודבקים אחד לשני. במקרה הראשון אם יש בעיה באחד המסכים רק הוא מוחלף אולם כאשר המסכים מודבקים ניאלץ להחליף את הכל ללא קשר היכן יש לנו תקלה.