ראשי הכל על תיקון מחשב נייד והרבה מעבר לכך

הכל על תיקון מחשב נייד והרבה מעבר לכך

מאז שנכנסו המחשבים הניידים אל חיינו הם הפכו לקלים יותר, ללא ספק! יחד עם זאת ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כן גם עולה הדרישה למעבדת מחשבים שמתמחה בביצוע תיקון מחשב נייד ושיודעת להתמודד עם כל החדשנות וההשתכללות של הלפטופים השונים. אם בעבר היחסית הלא רחוק היה מחשב נייד נפוץ בקרב בעלי העסקים ואנשי המכירות ואולי אחד לכל 50 בתים הרי שכיום היחס השתנה והממוצע עומד על מחשב נייד בכל בית שני. הסיבה לשכיחות הניידים בבתים היא בראש ובראשונה המחיר הנמוך יחסית וריבוי המותגים שקיימים כיום שחלקם מוכרים יותר וחלק פחות. המחשבים הניידים אמנם מיועדים להיות עמידים בפני מכות, זעזועים עדיין חשופים לתקלות ובעיות שונות מבחינת החומרה והתוכנה, מה גם שיש במחשבים ניידים תקלות נפוצות נוספות כגון שברי מסך, בעיות טעינה, שברי פלסטיקה ועוד. תיקון מחשב נייד צריך להתבצע במעבדת מחשבים מקצועית שיש לה ידע, יכולת וניסיון לתת לכם מענה לכל בעיה שעלולה להיות בנייד שלכם.

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

אם וכאשר יש לכם תקלה או בעיה במחשב נייד ללא ספק אתם תצטרכו לחפש מעבדה לתיקון מחשבים ניידים שתוכל לתת לכם מענה לבעיה שלכם. להבדיל ממחשי PC מחשבים ניידים קטנים יותר וקומפקטיים, אם מחשב PC בעצה מורכב מלפחות 4 רכיבים שונים ונפרדים (המחשב עצמו, המסך, המקלדת והעבר) הרי שמחשב נייד מכיל את כול הרכיבים יחד בצורה מובנית ודיי דחוסה.. לכן תיקון מחשב נייד אינו דבר שיש להקל בו ראש וכפי שציינו תיקון מחשב נייד צריך להתבצע בצורה מיומנת על מנת שאכן המחשב יתוקן ולא יגרם לו נזק חמור יותר. כאשר אתם ניגשים למעבת מחשבים אתם צריכים לוודא שאכן היא יודעת לתת לכם מענה ותמיכה לתקלבה שישי לכם, לא מעט טוענים לידע שאינו קיים אצלם ובפועל אתם הלקוחות אלו שמפסידים כאן.

תקלות נפוצות במחשב נייד

כאמור תיקון מחשב נייד מחייב מעבדה לתיקון מחשב נייד שיש לה ידע ומקצועיות. יש מספר בעיות נפוצות במחשבים ניידים שאותם כדאי שתכירו הן מבחינת הבעיה והן מבחינת הפתרון שלה, כך במקרה אתם תיתקלו בתקלה שכזו יהיה לכם רקע וידע בנושא:

מחשב נייד עובד לאט – יש לא מעט סיבות שיגרמו למחשב נייד לעבוד לאט, הן מתחלקות ל 2: בעיית חומרה או בעיית תוכנה, לרוב בעיית חומרה מחייבת מעבדה לתיקון מחשב נייד לפתרון אולם בעיית תוכנה יכולה להיפתר על ידכם ואם לא תצליחו תוכלו להגיע לטכנאי מחשבים במעבדה לטיפול.

מחשב נייד מתחמם – תקלה נפוצה של התחממות אשר גורמת למחשב לעבוד לאט, הסיבה הנפוצה להתחממות היא אבק שנמצא באורר המעבד, אולם לעיתים ההתחממות תהיה בגלל סוללה תקולה. בכל מקרה תגיעו למעבדה בהקדם לטיפול.

מחשב נייד לא נטען – בעיית טעינה נפוצה בקרה מחשבים ניידים. תיקון בעיית טעינה מחייבת בדיקת מעבדה יתכן כי יש לכם שקע טעינה שבור או שהסוללה שלכם סיימה את מחזור חייה ולעיתים זה יהיה המטען שאינו טוען את הסוללה.

מחשב נייד מתרוקן מהר – ההתרוקנות מתייחסת אל הסוללה כמובן ואם היא מתרוקנת במהירות יתכן שהסוללה שלכם תקולה או שאינה נטענת מספיק.

מחשב נייד לא עולה – לרוב בעיית העליה של מחשב נייד נובעת ממערכת הפעלה תקולה או כונן קשיח, מעבדה לתיקון מחשב נייד מתמחה באיתור ותיקון בעיות אלו

מחשב נייד מסך שבור – לא נעים וקורה לא פעם שהמחשב נופל או פשוט שכחתם עט על המיקלדת, אם המסך נשבר אתם חייבים להחליף אותו במעבדת שירות, כדאי שתוודאו שלטכנאי יש ידע וניסיון בהחלפת מסך למחשב נייד מהסוג שלכם.

מחשב נייד ציריות מסך שבורות – פתחתם את המסך יותר מידי? או שסגרתם אותו על משהו, ואולי המחשב נפל לכם?, לא משנה מה הסיבה ציריות המסך עלולות להישבר. מומלץ שתגיעו למעבדת שירות ולברר האם יש להם יכולת או ידע בתיקון ציריות שבורות של מסך בלפטופ.